Thursday, October 6, 2011

sukan abg adam

fuh...lamanye aku rasa tak berhupdate blog nie..., nampak sangat malasnyer kan...hihihi..., entahlah..skang ni rasa macam penat sangat.., balik keje terus settlekan rumah.., kalo en. husband suh masak..aku masak.., tapi kalo tak masak,..makan kt luar siap2..tapi ada jugak keje yang tak habis2...


tambah pulak skang ni kat rumah ada 6 orang anak kucing yang comei.., dan ada 2 ekor kura2 yang makin membesar.., tu tambah keje jugak tu kan...hihihi


okeh, kalo nak cerita bab keje2 rumah ni..sampai bila pun tak abiskan..., ni aku uploadkan pic sukan tadika abg adam. bulan lepas punya gambar...bulan ni baru upload..ok la tu kan... :)


abang adam (beratur 2 dari belakang)..pendek lak tgk adam ni...(baka sape dia ikut ntah..)


so cute..sejuk mata memandang...


aku dan adib..(pesal lak adib buat mulut cenggitu)


time ni beratur nak nyanyi lagu negaraku..



adib lari penuh bergaya



muka aku macam nak take over budak2 ni main jer...


cuba teka???


-no komen-


adib cakap.."hujan ke mama..?"


abg adam with nurin..cute budak ni..sekolah sama dari last year..


yeayyy..monang cabutan bertuah...hihiihih



abg adam dapat no.3..ihihiih(isi air dalam botol)



pergh...abg ni main masuk je biskut keras tu dalam mulut..hihihi


~baru2 ni gik family day opis en. husband.., ada masa..akan ku upload itu pic yerrrr~


No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^