Saturday, March 10, 2012

Need x-tra energyyyy

Fuh..berhabuk tahap maksima blog aku ni...,bz ngalahkan PM je kononnyer...

Hurm...,badan aku x bermaya..nak menaip pun x begitu bermaya kan...mc dah berapa kali ntah..,memang la tak manja2 kan badan ni. The problem nyer..aku betul-betul tak bermaya..balik rumah asyik terbaring...,morning sickness tu tidak..cuma noon n night sickness..pernah satu hari time balik kerja..aku nak uweekk2 atas motor...kelam kabut la en husband berenti motor tepi jalan...

Buku and assignment pun belum disentuh sepenuhnya...,padahal 16hb ni dah start mid term exam..,Ya Allah..stress dah rasanya ni..,apply cuti seminggu sebelum exam..tetiba dpt email dari office aku kene g course at armada hotel pada 12 n 13hb ni..,camne nihhh...

Assignment pun belum siap...warrrrggg..,nak nangis wehhh....



Sent from My BlackBerry® Wireless Device via Vodafone-Celcom Mobile

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^