Friday, April 27, 2012

jiwa kacau

setelah sekian lama..aku tidak menjengah walau seketika blog aku ni..., akhirnya...hari ni aku jengah juga walaupun tak lama...hihihi

sibuk...kekangan masa...malas..semua ada dalam jiwa aku ni..., ingatkan nak la post entry baru masa birthday aku aritu..., tapi hampeh..., sebab time tu aku ada kelas...mana ada celebrate makan2 dengan family dan anak-anak...present pun en husband bagi awal dari tarikh sepatutnya. hadiah??..en husband terpaksa jugak la bagi aku handphone baru disebabkan BB aku rosak..maklumlah..aku ni kan ganas...hehehhe, padahal umur BB tu tak sampai setahun pun..., 

tapi, pada tarikh birthday aku tu..tengah dok layan last minute assignment dengan member2 dalam hostel...abang aku hantar sms...katanya mak aku kene tahan dekat hospital slim river..., Ya Allah..dengan jiwa yang berkecamuk..aku gagahkan juga buat assignment..siapkan..pass dekat classmate dan pagi-pagi ahad tu terpaksa skip kelas..call lecturer..balik rumah..pick up anak-anak dekat rumah SIL and terus balik kampung...selamat la dari rumah aku ke Hospital just ambil masa 45 minit je..., sampai Hospital..tengok mak dok terbaring je atas katil..sedih sangat..tapi tahan air mata..takmo nangis depan mak..mak pandang aku and cucu2 pun senyum pahit je...tak larat kan..sebab mak dah demam dekat 3 minggu..abang aku cakap..abang aku yang paksa mak pergi hospital.

adik aku cakap..doktor baru ambil darah mak. so, belum tahu lagi kenapa.., doktor suspek denggi or malaria.., kami balik hari je masa tu..balik la kampung sekejap..makan tengahari...pas asar..pergi melawat mak balik..dan terus balik KL...

so, sekarang ni adik-adik la bergilir-gilir jaga mak..selamat adik aku yang study di uitm  kedah tu cuti sem..dia la dok jaga mak dekat hospital.., 

nanti aku story lagi pasal mak aku...sebab time aku type ni..aku masih di Hospital...tapi dah dipindahkan ke Hospital Ipoh pula..., kesian mak..dekat 40 botol masuk air dalam badan..nanti i story yerrrr...

doakan kesihatan mak saya,.dan semoga mak cepat-cepat sembuh

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^