Friday, September 2, 2011

raya oh raya

SELAMAT HARI RAYA....rasanya masih belum terlambat lagi aku nak ucapkan selamat hari raya kepada anda semua.., minggu2 yang sibuk menjelang raya..tu yang blog tak berupdate...,


nak sembang pasal raya, tahun ni aku tak balik perak...aku beraya di kampung selayang...hihih..rumah mertua aku. raya pun tak pergi mana..dok umah jer..menunggu tetamu datang dan pergi.. =)


adam dengan adib pun dah pandai beraya dekat rumah jiran.., tahun2 lepas memang aku tak berani nak lepaskan diorang..sebab kecik...sepupu2 pun tak confident nak bawa berjalan. kali ni adam dengan adib dah boleh collect duit raya lebih sikit..., balik rumah..baju basah..kesian..sampai peluh2..tapi tak boleh challenge masa mama kecik..lagi dasyatttt..hihihi


so, layan la gambar aku ngan anak2 ye...dah namanya tak pergi mana2..so, gambar hanya sekitar rumah aku dan rumah mertua jer...



en. husband cakap..dia dah kurus..kurus la sangat...tu nak kata aku gemuk le tu...wekkk =p




menangis lak muhammad adib nihhhh


muhammad adrean yang tak dok diam....




abang adam control ensemmm...




adib makan biskut kering setelah habiskan 50biji almond london mama




ben10 :)




adrean :)



adib












my heroooo










No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^