Monday, September 5, 2011

insan glemer view my blog

Salam Aidilfitri,


semalam dan hari ni..buka blog...tengok kat feed.., uiksss...insan glamour view blog aku..mungkin korang akan cakap..'huk aloh...tu pun nak kecoh..."..ada aku kisahhhh...

insan glamour tu ialah cik aten kite dan hanis..


so, aku sebagai insan biasa..blog entah hape hape ni..amat teruja bile tengok kat feed tepi tu..diorang view blog aku..tak kisah la deme baca ke idak..yang penting diorang singgah..hihihih


aku nak copy feed tu nak tunjuk evidence...tapi aku tak lepas2 nak copy benda alah tu...hihihih..so aku dapat copy cenggini jer...

Kuala Lumpur left via inibelogsaya.blogspot.com from "♥DNaim Enterprise-002002198-T♥ (nAiM's cOLLeCtiOn)"
01:42:31 -- 7 hours 22 mins ago

Kuala Terengganu, Terengganu arrived from google.com.my on "♥DNaim Enterprise-002002198-T♥ (nAiM's cOLLeCtiOn): kuiz merdeka part II" by searching for kuiz merdeka.
18:47:31 -- 14 hours 17 mins ago
Kuala Lumpur arrived on "♥DNaim Enterprise-002002198-T♥ (nAiM's cOLLeCtiOn)".
18:45:44 -- 14 hours 19 mins ago

Seremban, Negeri Sembilan left via honeykoyuki.blogspot.com from "♥DNaim Enterprise-002002198-T♥ (nAiM's cOLLeCtiOn)"
18:44:16 -- 14 hours 20 mins ago

so, tenkiu ye fatin liyana ngan hanis zalikha sebab sudi singgah blog ai yang ntahapehape nih.. =)

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^