Tuesday, March 26, 2013

SPORTDAY PASTI AT-TAWHEED

Hari ahad yang lepas ada sportday sekolah adib.., Berkobar-kobar la anak bujang tu nak join sukan sekolah dia. Tak banyak gambar yang aku ambil sebab aku dok kat khemah jer..., tak larat nak berdiri tengah panas sebab hidung berair...huh..lemah betul time panas cam tu kene selesema..

Tapi, bila turn Adib dah nak start...aku bangun la..bagi sokongan moral. Adib just masuk 1 game jer.., team dia dapat nombor 3 pulak tu. Muka happy je ambil piala gangsa tu...hehehe..

Aku pun menang jugak..menang cabutan bertuah..hahaha, hangin je laki aku tengok sebab masa sukan sekolah Adam.., nombor aku jugak yang bertuah..heheheh.., dapat hamper jer pun..biasalah..sukan sekolah kan..

Herm..gambar?..tak banyak yang aku ambik pun..cukupkan syarat je kalau adib tanya mana gambar dia.., tunjuk je la apa yang ada kat fon aku ni.




Adib baru sampai...

Yeay..dapat nombor 3..menang la jugak kan.,...hihihih

Adam posing dengan hamper comei mama...sibuk je tangan laki aku tu,..tunjuk nombor dia yang tak ong...

Heheheh..muka suka nak ambil hadiah

PASTI

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^