Monday, May 20, 2013

Secretary week di Aseania, Langkawi

Dah sebulan balik dari langkawi..baru nak cerita kat sini kan. Nampak tak dekat situ yang aku busy sangat-sangat.., sila percaya yer...
Okeh, seperti biasa..April adalah bulan sekuriti seketeri week. Kali ni jelah baru aku join bebudak office untuk program minggu setiausaha. Dan tahun ni, seketeri week kami diadakan di Langkawi. Ohh...sungguh tak teruja bila dapat email dari HR. Bukan tak gembira...tapi bila tengok En. Muhammad Adeel Naim..adoi...kesian..kene tinggal lagi la baby mama ni..., tapi nak buat macam mana kan....

Okeh..meh tengok gambar yer..tapi harap maklumlah...gambar coklat tak der..., tak sempat nak ambil gambar...hehehe, tapi..coklat dekat sana very theeeee...uishhh..sangat murah...,
aku tak lah memborong sakan macam lelain..tak bawak duit banyak pun..., beli untuk anak-anak.., adik beradik, ipar- ipar, kawan-kawan..bos-bos.., akhirnya aku just makan ciput jer..., laki aku cakap..aku tak elok makan coklat banyak..nanti gemuksss..., yolah sangat...















okeh..sekian, terima kasih...

Hahahaha..nampak sangat kemalasan busy disitu..tak boleh menulis panjang weh...hehhehe..tolong percaya saya sedang busy..

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^