Thursday, June 13, 2013

kenduri adik (part 1)

Alhamdulillah...Majlis Perkahwinan adik lelaki aku selamat dijalankan dikedua-dua pihak pada bulan Mei lepas. Penat tu,...jangan cakap lah kan., tapi takper...bukan selalu pun buat kenduri kahwin2 ni.., lagipun ni adik lelaki sorang.., siapa lagi nak tolong kalau bukan kakak2 dia yang comei2 ni kan..

ok, meh nak citer..majlis akad nikah diadakan di pada 10 Mei 2013, selepas Isyak di Lepar, Pahang. Sebut pasal Lepar...fuh..jauhnyer kampung adik ipar baru aku ni. Anak aku tidur bangun..tidur bangun..tak jugak sampai. Laki aku tension je tengok aku anak beranak dok mengunyah tak berenti dekat belakang. Takper.."bukan selalu...".itu jelah ayat aku cakap dengan En. Norman.., bermotivated kan diri sendiri dan diri pemandu..hehehe...

Meh tengok gambor meh....



Saat sebelum diakad nikahkan..., Berdebar time ni,,Kitorang je lah yang berdebar kot. Adik aku relax jer..dok senyum2..dok sengeh2 dengan kitorang


"Aku terima nikahnya................."




Kemain senyum adik aku...

Alhamdulillah..dengan sekali akad...Faiz dan Noni dah sah bergelar suami dan isteri.., Semoga berbahagia dunia dan akhirat yer...





Kak Long 1 and Kak Long 2..heheheh..., muka glowing memasing..pakai tabita ker..hihihihi
Our big family...., Kaum Hawa bersama kiddos jer tinggal..Kaum Adam dah ke khemah menjamu selera melupakan anak serta isteri..
  
Kakak dan adik bongsu I...
 :
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Okeh..selepas semua menjamu selera..kami semua pulang ke rumah sewa yang telah pihak perempuan sediakan....

11 Mei 2013 (Sabtu), Lepar, Pahang


Adam with...errr...alamak..aunty tak tahu nama awek yang pegang tangan anak teruna aunty ni..., nanti bagitau nama yer sebelum pegang tangan anak aunty...wah...nampak tak ciri-ciri mertua garang disitu..hahahah

Oh pengapit...senyum lebar dia...
"KAMI" ..Kecoh betul time ni. Sementara menunggu kompang dipalu...ececeh ayat..ramai la cameraman kat depan ambil gambar..boleh pulak adik2 aku..kakak aku..anak2 sedara yang rendang2..melompat-lompat kat belakang dan jerit.."muka tak nampak..muka tak nampak..."..kesian u'oll..baka mana la korang amik ni..hahaha 






Ketibaan rombongan KAMI




Seisi bayar tol dan berpantun.., Main hentam je kak long aku tu berpantun...


KAMI LAGI
Aku anak beranak dan maksu 
Faiz dan Noni..semoga korang berdua bahagia dan sabar melayari alam rumahtangga..., gaduh-gaduh kecil tu biasa..lumrah.., sebab itu asam garam dalam rumahtangga...kannnnn..., Kitorang semua doakan yang baik-baik untuk korang... love u all...  

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^