Sunday, October 13, 2013

JAWATAN KOSONG

Jeng..jeng..jeng...., kepada mereka yang nak cari kerja..dan nak menambah duit poket..meh nak citer meh...

Saya memerlukan agent di bawah saya untuk bisnes Jamu Susuk Dara ni.

Apa yang diperlukan?
- anda hanya perlu mendaftar dengan saya dengan dengan sekali bayaran iaitu RM100 automatik anda adalah agent JSD dan saya akan berikan produk JSD yang terpilih. seperti sekotak collagent JSD yang berharga RM100..ataupun produk2 lain.

- so, bila dah dapat free gift tu..anda dah boleh jual produk. Tak kisah la free gift tu anda nak pakai or nak jual. so,..dah boleh dapat duit kan... :)

- Selain daripada itu, apabila setiap produk yang terjual...anda selaku AGENT akan MENERIMA 20% keuntungan daripada setiap produk. Wah,,,duit lagi ye tak???..

- Kerja ni fleksible.. sambil berFB pun boleh promote JSD, sambil blogwalking pun boleh promote JSD.

- Produk pulak anda tak perlu simpan. So tak perlu keluarkan duit banyak2 nak simpan stok. Kalau ada orang order...anda take note dan calling2 la saya. Saya yang akan pos jika anda busy dan tak sempat nak pos barang...WAH GITEWWWW...easy kan!!!

- Jom ramai-ramai...ajak kawan dan lawan...ajak sedara mara...adik beradik...ipar duai join JSD. Takpun anda jadi agent...pg promote dekat diorang semua...DAPAT DUIT LAGI...

- Berminat tak?...so apa tunggu lagi...sms/wassap saya : 019.3495451 dengan pantas saya akan reply sms/wassap anda... hihihih

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^