Saturday, October 12, 2013

Pengedar jamu susuk dara

Assalamualaikum...
Alhamdulillah...masih boleh buat post dkt blog yang berbulan aku tinggalkan...

Busy sangat la sangatttt...tu yang blog pun tak berhupdateee....heheheh...

Disamping melengah2 kan proses membuat assignment..disamping nota2 dan buku2 utk final exam belum dibaca dan disentuh...aku telah menceburi bidang kesihatan dalaman dan luaran bagi kaum adam dan hawa....heheheh...

Pernah dengar jamu susuk dara. Kalo belum dengar...baik korang gugel sekarang. Dan kalo berminat nak pakai produk2 dari JSD...jangan lupa roger i di no. 0193495451.

Sebab apa aku pilih jsd? ...sebab aku mementingkan kesihatan luaran dan dalaman...sebab aku sayangkan diri aku...aku sayangkan suami dan anak2 aku...sebab.....JSD ni bukan hanya menjual jamu semata...tetapi produk utk lelaki dan anak2 kiter juger yerrrr...

Di samping itu..jika ada di antara korang yang berminat nak jadi agent...jangan lupa sms or wassap i tau. Just bayar rm100 dan anda layak digelar agent. Dannn...aku akan bagi free gift berupa collagent dari JSD...dannn korang juga BERHAK DAN LAYAK MENERIMA 20% dari setiap hasil jualan produk jsd ni. So..maksudnya korang boleh buat site income...bestkan...duit masyuk...korg just hadap pc or tablet jer...

Aku free nanti akan ku upload gambar2 dan detail produk jamu susuk dara ni...

Kalau ada yg dah interested nak tau...nk tau cara nak beli produk or nak tau cara jg agent...sms.or wassap la aku yerrr...

Ok...chaw chin chawwww...

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^