Thursday, December 26, 2013

Konvo adik di Uitm

As salam...hihihihi..
ada orang tegur,,,lamanye tak update belog..jamu2 jugak,,,bile nak citer pasal lain2..korang ni...aku tengah syok berbusiness jamu susuk dara kan...mestilah semangat nak update pasal jamu jer,..hihihi

Tapi bagi tidak menghampakan peminat,.meh nak update la sikit pasal lain. nak cerita pasal konvo adik bongsu aku la. Dah lama dah nie,,dekat sebulan dah cerita ni. Gambar mana yang ada je la aku tepek sebab anak aku gik delete semua gambar dalam handphone...sob...sobbb...

Adik bongsu aku skang smbung study kt uitm arau..ambil business study. Yang grad ni masa ambil diploma di uitm merbok. Konvo di Shah Alam...
Zaasssss..layan gambar jom...tapi minta maaf..gambar tak tersusun..layan kan ajer,,,,


Family potret..sedih jugak time ni..sebab arwah mak tak dapat tengok adik ambil dip kan. Tapi arwah mak pernah pesan,,mintak adik sambung study. Okeh..ni sebahagian dari adik beradik aku la. Tak semua yang dtg. Hari kerja kan...So aku pun time ni ambil EL...hihihihi

Tetiba lak gambo ni,,,hahahah..ni dah nak balik. Kami saje tak nak bawak teddy bear bapak besor ni masuk uitm. Dah la berat..So, time balik..kami suruh adik ambil barang dekat bonet..and,,,surpriseeeeee..ada teddy kt belakang..hahahah...sampai nangis2 mek ni nmpak teddy...
Tak kisah kan kalo nk syok sendiri,...ahahhaha..laki aku tak nak bagi hadiah teddy..so,,dpt peluk kejap pun jadi la......
Nurul Wahida...aka..maksu lesung batu..sebab ada lesung pipit..dulu2 kitorg cakap...dia cacat...hahahha...yang sebenarnya...kami jeles sebab dia ada lesung pipit,.hahahhah
With bunga2
Nurul with si meon
santek la pakai camera 360 ni..hahahahha
Gambar keberapa aku tak tau..jenuh setting...amik gambar full,,,kak long suh delete.."Delete2..ni nmpak gemuk..."..hahahah..tak terima kenyataan betul kak long aku ni....
Suka benor dapat meon...pastu esok jenuh naik bas bawak teddy....hahahha....

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^