Saturday, February 8, 2014

jamu susuk dara

Hari cuti time gini...barulah aku ada masa nak pack barang yg baru sampai...Alhamdulillah...rezeki anak2..walaupun dalam sibuk2 bekerja...sibuk dgn kelas...assignment...sibuk di rumah...tapi alhamdulillah...boleh lagi tolong cstomer yang ada masalah di luar sana...

Time cuti mcm ni...biasanya memang aku dan husband akan COD barang jsd pd cstomer yg duduk berhampiran...selayang...bt caves...gombak...jln ipoh...jln kuching..., memang kitorg akan hantar...
Tapi ada jugak yg duduk area kl...biasanya..i kerahkan juga tenaga en husband suh hantar dkt cstomer...dont worry...husbanfld i ok jer....

So...pada anda yg nk order jsd...jom pakat2 sms @ wassap saya di 0193495451..akan diberi free consultant...dah jika anda ada masalah..cer citer...cer citer....rahsia anda...saya pegang...dont worry uoalllsss :)

Selamat berhujung minggu :)




No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^