Thursday, June 5, 2014

KERANA TERPAKSA AKU RELAKAN

Tajukkkk..kemain kannnnnn..hahahah, cerita feberet aku skang ni. Best korang,,, aku ni jarang sikit melayan cerita sambung menyambung ni. Penat nak tunggu. Tapi, bile 1st tengok cerita ni...aku dah rasa..macam best.

Kadang-kadang balik office kan lambat, pukul 7 lebih atau kul 8.00 malam baru sampai rumah, esok pagi-pagi sampai office, aku qada balik tengok cerita ni dekat internet. Lepas tu baru rasa tenang buat kejer. ha..boleh macam tu kan...

Cerita ni adaptasi dari novel. Novel ni aku belum baca..so layan la cerita dia..dan memang best!!. Sinopsis sila korang gugel sebab aku malas nak type. 

Hero dan heroin. Izreen dalam cerita ni..kelakar sebab kelam kabut...Cakap nak laju je...hahah

Jahat gile diorang ni. Mengikis tak hengatt...Anak beranak sama perangai

Hahahaha...kalo budak opis aku tengok ni..mampus aku. Korang tengok muka ni dengan muka watak wati yang jahat tu. Agak-agak sama tak?
Ni budak akaun office aku. Muka dia macam muka wati jahat tu. Harap kalau dia tengok gambar dia dalam blog aku  ni..dia tak marah dan x mintak royalti..hahahah



No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^