Friday, May 30, 2014

MIMPI DUIT

Mimpi mainan tidurkan..tapi aku nak cerita jugak ni. Malam tadi aku mimpi duit...banyak tau..dalam 10ribu++

Time tu..aku tengah jalan-jalan..nampak duit singgit-singgit. Aku tak ambil pun. Buat derk jer. Ko nampak..dalam mimpi pun aku dah demand kan. Belakang aku ada budak-budak sekolah, diorang la dok kutip duit singgit-singgit tu. Mak tak layan..hahah

Tetiba bila jalan lagi..aku nampak segedebuk duit..Tebal wooo. Sebelum budak sekolah tu ambik..aku dah rembat dulu duit tu. Duit tu macam dah basah..kene hujan kot. haha..Lepas letak dalam poket, aku terpikir-pikir...nak bagi polis ke..nak simpan...dan decide...aku nak ambik 4ribu..boleh beli baju....hahahahhahahaha..dasyat ko mimpi aku ni.

Pastu terjaga..dengar azan subuh..hahaha..bangun terus bgtau laki aku. Dia geleng kepala....dan cakap..cuba la mimpi tu elok sikit..jumpa duit bagi polis...hahaha..

Pagi ni sampai opis...gugel tafsir mimpi. Kot-kot la maksudnya memang betul-betul aku jumpa duit 10k..boleh bagi polis :)

Maksud mimpi jumpa duit : AKAN DITIMPA PENYAKIT

ha,,,denga tu..sila insaf :)

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^