Thursday, October 23, 2014

BIZI BEBENORRR

Lohhhh...last update raya puasa...hahaha..kasihan sungguh la blog ni dapat tuan mcm akak kann.., Tapi aku bz tahap gaban semenjak 2 3 4 5 menjak ni. Oleh kerana kebizian yang melampaulah aku tak sempat nak godek-godek blog..huhuhu...



ENTRY 1 : RAYA DI OFFICE

Oleh kerana save budget...ehhh..bukan2...bukan save budget sebenarnya. Kan majoriti tahun ni open house ofis2 banyak x buat..sebab mengenang tragedi MH17, so office kami pun trlibat juga. Sambut kecil-kecilan di dalam office je. 

Setiap department hangkut makanan masing2..buat gerai. Departmen aku share dengan Property Department (Level 11- Level yang sama), so..bkerjasama la kami. Walaupun banyak yang buat last minute..group kami menang kategori kedai cantik..dapat la no.2..ok kan...hehehe..bseni jugak tangan2 budak investment & property ni..

gambar tak berapa nak banyak sebab tuan belog sibuk makan dalam dewan.., hnfon kene letak tepi 


Suku daripada kami




Masa bulan puasa aritu,office ada buat kuiz ramadhan. So ini hasilnya :)

Ambik je la gambo dari gallery office ni..
Nyampah tau..mentang2 aku pakai hijau..background lak hijau..jadi cam gitu gambo aku..
sabotaj sangat....

Korang jangan pelik lak tgk mmber aku pakai baju stewardess tu.
Ekceli.semua department kene buat persembahan..tak kisah le nyanyi ke..joget ke..blakon ke...
tu yang mmber pakai cam tu..



 Itu saja untuk entry RAYA DI OFFICE







No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^