Thursday, October 23, 2014

HARI RAYA QURBAN

Raya Haji tahun ni tak balik kampung. Oleh sebab kami bz mengemas rumah sebab nk pindah rumah. Tapi masak rendang tu..tetap masak la. Sebab en norman dan anak-anak dah buat list nak makan apa. Lepas sembhyang raya..terus lepak rumah MIL smpai ke petang. Lepas tu balik rumah. Oh..itu lah raya kami tahun ni..hehehe

Malam raya..mmber2..adik beradik kul 8 9 malam dah upload gambo rendang diorang..nasi impit. Sabor je lah..aku kt rumah sorang-sorang masak. Kuah lontong plan masak esok pagi..sebelum subuhhh plan nak start buat.

Memandangkan hati meronta-ronta nak jugak tunjuk masakan aku...aku upload jugak kat instagram. Pedulikkan dengan nasi impit yang belum siap tu...


Tadaaaaaa....siap jugakkan..haha

Esok tu dah siap masak..baru semangat upload gambor...

Kuah lontong

Rendang Daging

Sambal ikan bilis untuk aku sorang

Sambal udang en Norman..


Den punyooo...gemuk itu indah..so abaikan
 Esok tu aku upload pulak nasi daging...memandangkan dapat daging qurban..so, kiter pakai daging tu jer,,,Bertambah-tambah hsband and hero2 makan..suka i tauuu...


Nasi Daging Utara

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^