Thursday, June 9, 2011

Asslamualaikum dan salam 1Malaysia,
wargghhh...dah lama aku tak update blog kesayangan ni kan..dah bersawang..dah berhabuk..hihih
sebenarnya, dah ada sahabat2 dan insan2 di luar sana yang bertanya kt aku.."naim collections tak jual baju baby dah ker?".."tak amik stock2 baru ker..raya dh nk dekat nie..(posa pun belum kan..hihihi).."tak jual perfume yang besar tu ker?"...
huhuhu..sori sangat2...aku pun memang dah lama tak amik stock2 baju baby kt supplier...coz budget yang ada skang beli stock untuk kopi habbatussauda tue...so, tu yang budget aku untuk beli baju baby takder...
so, bagi nak nampak blog aku ni macam berupdate selalu...aku dah tambah page kt blog nie..blog untuk aku mengomel..hahah..korang jangan bosan lak baca entry mak nenek sorang nie yer...hehehe
takpelah...sekurang kurang ada kawan2 kiter di luar sana yang tahu sedikit sebanyak aktiviti aku anak beranak...hehehe
okeh...harap2 aku rajin update blog ni macam blogger2 yang lain...hihih
=u never walk alone=

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^