Wednesday, June 29, 2011

zaman nakal



hehehe..korang tengok gambar di atas..budak yang kepalanya tak leh nak kuar..padahal boleh kuar sebenarnya...sengetkan kepala..dan boleh tarik kepala slow2...


hahaha..senang je aku cakap kan..sebenarnya, hari ni adik aku post video ni kt wall fb aku..hahha..memang cari nahas adik aku nie..sebabnya..benda ni la pernah berlaku kat aku masa zaman kenakalan..zaman budak2 dulu...hahaha


teruk aku kene gelak ngan adik2 & kakak2 aku..sabor jer la.., tapikan..aku ingatkan benda ni berlaku dekat aku jer..sekarang ni anak aku pun penah alami benda yang sama..bezanya..diorg bukan kt kerusi la...cuma berlaku kt batu2 hiasan yang ada kat beranda/tempat lepak2 dekat rumah mak aku kat kampung....hahahaha..


tapi, biasalah kan...kanak-kanak ribena..mesti ada nakalnya...mesti ada sejarahnya....hehehe...


-adios-

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^