Saturday, June 11, 2011

rezeki...

Assalamualaikum...

sebenarnya, citer ni berlaku pada 7hb lepas...x sempat nak update..so, aku update hari ni la yer..walaupun aura keseronakan tu macam dah suam2 kuku..aku nk update jugak..

alkisahnya, masa tu kt opis..pegawai aku call..dia ckp, lepas balik nanti dia nak jumpa aku..."argh sudahhh...ni mesti nk sound aku sbb aku x siapkan keje dia"..abis la...lepas je dia call..mcm2 ayat aku baca..doa lembut hati..ayat qursi..macam2 doa la aku baca bg dia tak marah aku..hahaha...

so, tepat jam kul 545..lepas kemas meja bagai..aku pergi la jumpa dia...buat muka tak bersalah..dan muka senyum..dh abis manis la aku senyum time tue..aku nmpak dia pegang surat..uihh..nk bg surat conformation la nie..(utk makluman korang..aku baru je keje kt opis tu..baru nk masuk 4 bulan).

then, dia cakap..tahniah...ni surat dari bos...aku bukak la surat tue..kot2 la dalam tu isinye lain kan..jeng..jeng...jeng...




















alhamdulillah...sudah cnform..sudah tetap..sudah naik gaji...

spontan aku jerit depan pegawai aku tu..hahaha...terkejut punya pasal kan..dan gembira...heheh..akhirnya.....

Alhamdulillah...lepas ni..kene tingkatkan usaha...dan tingkatkan hutang sbb boleh buat loan..hahahahha

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^