Tuesday, September 3, 2013

Open house sana sini...

Kalau dah namanyer raya...memang penuh la jadual dengan open house sana sini. Tapi...kali ni aku tak pergi pun open house kengkawan disebabkan dihalang dengan jadual kelas dan jadual2 yg lain...*ini bukan alasan....hehehe*

Tapi..kali ni aku byk attend office house...hahaha..boleh la kan..setiap minggu ada je invitation dari office2 lain. Gambar??...tak berapa nak banyak sangat sebab busy melayan makanan...hehehe
Ni antara majlis yg aku attend...

Open house bank pembangunan di Hyaat Hotel
Open house department...investment dan property..ramai takde time nie..mana ntah menghilang....eh bukan hilang..diorang busy dekat pantry...kami busy bergambar,,,heheheh
belum puas bergambar...
Ni open house bank rakyat dekat shangri-la..., sekeping je la gambarnyer...
Open house office kami di Tupai-tupai....
aku dengan bos department aku...
kami AJK makanan..hihihii...gambar sebelum tetamu datang
AJK kene makan dulu sebelum tetamu datang...tapi..bile tetamu datang pun...AJK tetap makan lagi dan lagi....heheheh
sebahagian dari menu di open house kami...laksa johor, mehoon sup, laksa...
 
okeh..itu saja gambarnyer...bercelaru susun atur gambar..malas dah nak edit-edit..pandai2 korang la baca dan tengok..hihihih.

 

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^