Tuesday, September 3, 2013

Raya di kampungku



Okeh...dah lepas citer raya di rumah mom in law..,lepas zuhur..kami bertolak ke kampung aku pulak. Rumah mom in law dah kosong sebab diorang dah start pergi beraya rumah saudara mara yang majoriti ada dekat kl. Ayah mertua aku orang singapore..so memang tak ramai la adik beradik dekat kl ni. Sis in law pulak dah terbang ke pulau perhentian...bercuti di hari raya...so..raya di kl tak begitu menarik bagi aku..

Kat kampung tak sempat nak bergambar pun...sampai terus pergi kubur arwah mak..lepas tu sedara mara dah ramai datang...pastu melayan budak2 yang datang beraya...lepas tu bergosip..lepas tu tidorrrr...lepas tu makan dan makan..hahaha..bestkan!!!

Kali ni duduk dekat kampung lama sikit..sebab malas nak hadap jalan jammed...so memang rest gile..jom tengok gambar adik beradik aku. Tapi..tahun ni..abang aku lagi sorang beraya rumah MIL nyer...adik lelaki aku pun sama..1st time beraya rumah MIL..So..just kami 7 beradik...ok la kan...hilang sikit rasa hiba kami bila ramai2 berkumpul...
adik beradik perempuan aku...
Abah aku bersama sebahagian anak, menantu dan cucu....

Ni family kak long aku...anak 3 orang..beranak dua kali jer...hihi..yang sulung tu kembar...
Ni family kakak aku juga....anak 4 orang....sorang tidor...sorang dalam perut...tapi aku tulis entry ni,,kakak aku dah bersalin la...baby gurl lagi...hanna natasha...senang je kakak aku dapat baby gegurl kan...
 
Ni adik perempuan aku...anak 2 orang...dua2 boy....
Ni adik perempuan aku juga...anak sorang...qoid irfan...sama birthday dengan arwah opah kan...
Ni adik bongsu aku...masih belajar lagi..sekarang sambung degree dekat uitm arau...

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^