Friday, September 20, 2013

lai..lai.....

seperti yang dijanjikan....entry kali ni aku nak upload blous dan jubah yang aku jual. Yang jubah tu tak banyak size yang ada..tapi kalo ada di antara korang yang berminat...korang boleh whatsapp or text aku untuk order..so..boleh la aku ambil dengan supplier...

tribal printed ni fit size to L.., Tapi yang tinggal just warna grey dengan sebelah tu jer..., RM22 tak termasuk post :)

Jubah cotton.., yang warna coklat ni just ada size XXL. Tapi, sesiapa yang beminat design macam ni..inform jer..aku boleh order dekat supplier..Harga jubah ni RM104 tak termasuk post :)

Jubah ni warna kelabu ...yang ada sekarang just size L jer. tapi, korang boleh order kalau nak size lain yer..harga sama jugak..RM104 exclude postage

Jubah ni warna biru turquoise...yang ni saiz S. tapi dah ada customer beli..tapi, korang boleh inform aku kalau nak design & colour macam ni..Harga RM104 exclude postage

Top ni mix colour....cantik..kain soft cotton..yang ada dekat aku sekarang size XXL . Harga RM39 exclude postage. Measurement : Kalau XXL ni..shoulder : 42cm, sleeve  :61cm, length: 79cm

Blouse ni pun kain soft cotton..., dekat aku sekarang ada size S dengan M sahaja, ukuran untuk S..shoulder: 40cm, sleeve: 59cm, length: 76cm..yang size M pulak sama saiz dengan S just beza dekat bahu jer....bahu untuk saiz M: 42cm, Harga RM39 exclude postage :)

Blouse ni pun kain soft cotton..., just ada size XXL sahaja, ukuran untuk XXL..shoulder: 42cm, sleeve: 61cm, length: 79cm, Harga RM39 exclude postage :)

kain soft cotton..., dekat aku sekarang ada size S dengan L sahaja, ukuran untuk S..shoulder: 39cm, sleeve: 60cm, length: 76cm..yang size L pulak sama saiz dengan S just beza dekat bahu jer....bahu untuk saiz L: 42cm, Harga RM39 exclude postage :)

Yang jubah cotton ni pulak pre order..harga sama dengan jubah-jubah di atas...

okey..itu je yang aku jual setakat ni. So, kepada korang yang teringin nak beli...boleh la whatsapp/text/viber aku : 019-3495451 yer...



No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^