Monday, April 14, 2014

anak sedara baru

As salam...lahai...lamanya tak hupdate blog..blog pun sampai luper tuan kot..hahaha..ok..kali ni nak update cerita yang berbulan-bulan tersimpan...banyak entry kali ni...harap bersabar...

Ni news awal bulan 2 yang lepas..relax derrr...baru 2 bulan kot cerita ni terperap rapi dalam otak...heheheh..., Bulan 2 aritu..kitorg dapat anak sedara baru..disebabkan anak sedara dah ramai..cerita pun dah tersimpan 2 bulan..aku terlupa nama penuh baby...Aku panggil sophea je....hahaha..maaflah sophea...mak njang luper nama penuh awak...hwaaaa...

gambar baby ada sekeping jer. Adik lelaki aku ni kedekut...takmo letak gambar baby banyak-banyak. Kuar sepital...sehari dok kampung..terus hantar rumah mertua dia. Yelah..kat rumah aku pun takde sape-sape kan...tinggal abah aku jer. Tu yang hangkut balik Pahang tu..


best pulak tengok gambar baby kan..wangi jer..hehehehe...

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^