Tuesday, August 2, 2011

baju raya


iyer..yang di atas ini adalah baju raya saya...ada 8 holai..., banyak kan..raya sakan..padahal posa pun x penuh... :)
tapi kain ni bakal masuk semula dalam lemari aku..., sebab tailor yang berdekatan takmo buat baju dah..., tulah..suka sangat buat keje last minit..., orang lain sume masa raya krismas dah anta kain buat baju...aku dok relax..santai..., dah bape ari nak posa baru dok galas beg isi kain2 nak g kedai...dah macam bangla bawak kain/karpet dah aku rasa...tapi akak tu jawab dengan laju..tanpa noktah...."sori la dik..akak dah tak amik tempah2 baju..dalam lemari akak tu pun dah penuh...."..owh...sungguh eksen sekali mu kakak..mentang2 baju dalam lemari tu penuh..duit tabung ayam mu pun dah penuh..mu eksen yer,,.,tak per2...
so, nampaknyer,,jari jemari aku ni kene pantas...search di fb dan tak payah lagik search di pakcik google...aku nampak satu fb nie..."urban classic baju kurung..."..santik2 juger...dah macam berkenan...calculator dicapai pantas...wah...ok nie..bagus amat..kikkiiki..
ni aku upload salah dua baju deme *diorang*
yang ni cantik...
yang ni pun ok...tp kene pakai inner..
so, kepada anda yang nasibnyer seperti saya..dianak tirikan oleh tailor dimusim raya..jom kiter serbu kedai urban classic...hihiihih

2 comments:

  1. byk helainya...tapi malangnya....hihihi..tulah dah tau gitu antor cepat2 kak nik oiii...as lg senang, raya mumbai, lilit je sari ...wakakak ***apsal x letak je kat akak tu, tapi bgtaulah nak pakai tuk raya "tahun depan"

    ReplyDelete
  2. tu la pasal...aritu abg man dh ckp.."tak g hanta baju ker.."akak dok relax lagik..dah tgk kt kedai majoriti tulis..."MAAF, TEMPAHAN RAYA TIDAK DITERIMA.."baru akak dok kelam kabut..hihihi

    ReplyDelete

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^