Tuesday, August 2, 2011

sepi itu busy dan lazy

lama aku menyepi kat blog aku nie...so, dalam masa meyepi tu macam-macam la aktiviti yang berlaku..., aku lama x update blog sebab wire lappy aku rosak..tinggal nyawa2 ikan..pastu..terus mati...hihihi.., so..ahad lepas baru sempat g beli charger baru...leh la en. husband aku siram pokok kat ladang dia tue...hehehe

aktiviti?;..daftar sekolah adam kat sek.keb.selayang baru (1)..excited dia dapat pergi sekejap kat sekolah tue...., ayat pertama adam.."sekolah ni belajar laju tak mama?"..hihihi..belajar laju mean...cikgu tu ajar cepat ke lambat macam kat tadika pasti dia..hihihi..


dan...aktiviti ahad lepas..pre-reunion member2 masa aku study kat kedah dolu..sangat seronok dapat jumpa member lama..huihh..lama giler tak jumpa diorang..rasanya ada dekat 7-8 tahun la..., tapi time tu tak semua dapat hadir.., member2 yang dok tganu..sabah sarawak tu memang awal2 la tak dapat join...


so, nanti aku upload pic yer..pic pun x byk sangat..sebab dalam ramai2 yang berkumpul tue...cuma sorang dua je bawak camera..., so kene la tunggu diorg tag kat fb masing2...


dan hari ni..ada majlis berbuka puasa bersama bos paling besar...menteri kpdnkk...ayah dafi..hihih, aku salah sorang ajk..tugas aku bahagian pendaftaran..., so..kene jugak tunggu pic dari cameraman sebab aku tak bawak camera...hihihih


jumaat ni pun ada majlis berbuka puasa bersama staf...staff only tak termasuk media, menteri, dan guest luar..., majlis hanya di opis sahaja..pun...kene tunggu pic yang akan diambil oleh cameraman..hihihi


tunggu....

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^