Tuesday, August 2, 2011

Mama sayang adik tak?

entry biasa je nih...sebab tak tau nak letak entry apa dah..., malam tadi adam ngan adib dok kusyuk tengok citer catwomen..., en. hasbend dah tidor ngan si kecik...aku dok sapu sampah.., tetiba adib cakap..."mama...mama sayang adik tak?"...aku time tu kat dapur..sahut dari jauh la..."sayang...kenapa??"....adib jawab balik..."sebab adik pun sayang mama dengan ayah..."...huhuhuh...bukan senang nak dengar ayat macam tu dari adib...
sebabnya...adib ni naughty sikit...hihihi..kalo kiter marah dia...ada je jawapan dia..., dalam hati aku..'apa kes lak budak ni malam2 cakap macam nie..."...rupa2 nya...pastu dia pergi kat laptop dan cakap kat aku..."adik nak tengok citer hantu bolehhhh"....cehhhh..ada udang disebalik mee rupanyer.....
ni la adib (pic bawah)..mak ayah dan adik bradik aku cakap...muka adib macam muka aku masa kecik..hehehe..tembam pun macam nie..., sebab masa kecik aku kuat makan...sekarang je tak...(hehhee,tipu!

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^