Friday, February 10, 2012

5 week already

semalam aku tak larat sangat-sangat, call husband ajak balik awal. tapi, takde lah awal sangat sebab kene tahan buat kerja sampai jam 6.30.


terus ke klinik..nak check kenapa aku ni dok pening-pening..., mual-mual...ececehhh..., padahal memang dah tau pun kan..


"Tahniah"..kata doctor Nathan..hihihihi. Alhamdulillah...i'm pregnant.., doctor asyik tanya aku last period masa bulan 12 tu berapa haribulan.., hadoi...jenuh aku nak ingat..sebab aku ni ikut mood.., kalau rajin..adalah aku tanda kat calendar atas meja tu, kalau malas...jangan harap...


So, doctor anggar aku dah 6 minggu sebab dia kira aku last period 20/12/11. Tapi, aku rasa dalam 5 minggu kot sebab aku rasa macam last period hujung-hujung december... Ish, aku ke Nathan yang doctor sekarang nie?...hihihihi.., Tapi bila fikir-fikir...aku ke doctor yang period nih?

(hah..tengok..dah melalut aku cakap)


so u'olsss.., lepas ni mood mungkin ke laut china selatan..lautan hindi.., ok bai




pregnant katanya...kene letak pic baby la kan...

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^