Wednesday, February 8, 2012

zoo negara

2 last week aku anak beranak pergi zoo. pic dah lama baru nak update..biasalah tu kan.., so diharap tiada siapa yang pening tengok pic yang berlambak-lambak ni yer...



pic ni diambil bila kami baru je menjejakkan kaki di zoo.., sebelum anak-anak mengamuk lapar..kiter bekfast nugget dulu.


dasar siamang..., bila nampak kami je..terus landing baik punya kat pagar ni..sedara kah kiter???..hihihi




kemain excited muka adib pegang kuda ni.."mama...ni kuda macam citer zoo tu kan...." kuda ni jinak..tak lari pun kalau kiter pegang2 dia,..



anak ayah... *-*



ni anak mama...adam dan adrean ... yang sebelah tu..anak sedara..danial..kene bawak sebab tolong tolak stroller..hihihi




anak mama again




adam cakap..zirafah colour coklat susu....(hasil tengok live)

tapi aku cakap..."itu zirafah dah tua.., colour dah bertukar..."




adib suka sangat bagi gajah ni makan tebu...berabis duit kat situ jer..tapi takper..amal jariah...





abang adam pada mulanya takut nak bagi tebu kat gajah ni,., tapi bila dah tengok adib bukan main berani..dia tak kan nak cakap..."abang takut.."mana boleh kan... ;)




aku tak tau nama burung ni. eh..burung ke ni??..tapi ayat pertama adib yang aku ingat..

"huiyooooo..pacak tu......"..refer kepada jambul burung tu yer kawan2..



bersungguh aku suruh laki aku ambil pic tapir ni sebab masa zaman belajar ada kawan2 aku suka cakap..."tapir betul la..."..owhhh..ini la tapir ek...




taman rama-rama..laki aku cakap...rama-rama ni suka hinggap kat tangan dia. sebab dia manis..

wekkkk :p




aku lagi manis.....hihiiihi




peace *-*




adib dan kumbang...




mana anak aku lagi sorang???



pic sebelum balik...



tengah syok adib posing...tetiba orang vietnam ni dok menyempit..dah muncung-muncung anak aku tu. diorang beredar je adib cakap..." diorang amik gambar adik....."huhuhu





ok..last pic..dan balik.., sampai rumah masing-masing tidurrrrrr

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^