Thursday, February 23, 2012

weak

serius aku tak larat gile..isnin lepas dah mc..sebab kepala pusing-pusing..dapat mc untuk 2 hari. Tapi, disebabkan bos ni tak habis-habis sms pasal kerja..aku datang je la office hari selasa tu.


Tapi, malam tadi dah weak balik badan-badan aku ni. Badan dah rasa seram sejuk...ambil bantal, ambil blanket..terus terbaring depan tv.., time tu pulak hero-hero 3 orang ni dok ulang alik ke dapur.., nasi lemak aku dengan en husband pun diorang bedal.., ayam mc'd yang aku bawa balik sebab tak habis makan lunch pun diorang bedal..kesian hero-hero aku ni..lapar.., bayangkan adam dengan adib makan 2 bungkus nasi lemak sorang, adrean yang badan kecik tu pun sama naik..makan sebungkus nasi lemak sampai licin..


aku dah tak daya nak melayan dah.., biar ayah diorang yang melayan.., kepala dah berat..hidung dah tersumbat..


Dan, hari ni aku gagahkan diri ke office juga.., lemah longlai jalan tapi sampai juga aku dekat pintu office.., jap lagi kalau tak larat sangat..memang aku pergi juga klinik dekat bawah ni. Nak makan ubat sembarangan pun tak boleh sebab risaukan baby dalam perutkan..., so..jumpa doctor la seeloknya kannnn....

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^