Thursday, February 16, 2012

tired

kenapa aku ingat hari ini adalah hari Jumaat?..hihihi..padahal dah iron baju batik malam tadi.., sebenarnya aku dah tak larat nak hadap hari-hari dalam minggu ni. Sebab jadual pack..penat sangat-sangat...



Bila balik kerja tu..belum mandi aku dah terbaring dulu dekat sofa..meluruskan urat-urat dan sendi-sendi ni..mata mula kuyu tapi ku tahan..lepas dah rasa lega sikit badan ni..baru mandi.., Syukur juga 3 minggu ni takde kelas..tapi minggu depan dah start kelas semula..., nak tak nak kene hadap juga kan..., badan lesu mungkin juga sebab aku sedang alami alahan ni. Tapi, taklah teruk sangatkan..just bau minyak wangi dah bertukar bau minyak cap kapak je...



Bila kepala dok pusing-pusing macam ni, alangkah indahnya bila berada di rumahkan. Bolehlah baring-baring seminit dua..kononlah...hihihihi.., Dah kene kerja..tuang je la minyak cap kapak ni berbotol-botol. Nak lelapkan mata jangan haraplah,.sedangkan time lunch pun dok buat kerja. Kadang-kadang je dapat lunch together-gether dengan member2 segosipan...



Hujung bulan ni harapnya last aku jadi pemangku bos investment. Bukannya tak larat tapi....aku tak boleh ambil masa time lunch untuk tidurrrrr...., hihihi...hope akak tu cepat sihat dan cepat-cepat masuk office semula...gua tak larat beb...bos akak ni suka-suki smoking dalam bilik dia...peninggg...



Sebelum aku tutup sesi bebelan dan luahan..jom tengok pic hero-hero malaya aku ni. Diorang sekarang suka buat style yang sama..cer tengok..cer tengok...




:






:






:






:






:






:






:






:
















No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^