Wednesday, May 9, 2012

1st day

okeh..hari ni aku 1st day check up di Tawakal..dah set appoinment with dr Jaafar..., Dr yang sangat nice...hihihihi..., masa check up tu..., seperti biasa la kan..cek berat...er...baby nak masuk 5 bulan ...and berat mak baby hampir 65 kg okeh...

dan scan..., time ni dr dah tanya kat aku dengan en husband.."nak tau jantina baby tak?"...aku pandang laki aku...laki aku pandang aku...heheheh...tak kisah la doktor..tengok je la..., jeng..jeng....jeng.....

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
triple Naim yang ke4 coming soonnnnnn.....

hah,..dah senyum2 laki aku tengok aku..dah agak dah...katanya...sebab tengok pada patern perut aku ni..macam sama je dengan triple Naim yang lepas2...., so lepas ni husband nak letak nama Muhammad Zack Naim.., sebabnya kitorang dah tak tau nak letak nama pangkal AD lagi kat depan...dah takde huruf....

Tak kisah la kan..janji baby sihat..mungkin takde rezeki aku nak dapat baby gurl...dapat menumpang kasih kat anak2 sedara boleh la kan.... =)

pas check perut...kami ke JJ, Kepong..mengisi perut di CRS....soping....dan tengok wayang.... ,dating bersama en husband tengok cerita Battleship..., dan balik...

seronok kan cuti hari ni...tapi....buku tak sentuh pun lagi....bila sentuh bab2 buku ni..terus jiwa kacau...dah aku stop kat sini dulu...mau mengintai nota2 yang tersimpan rapi dalam beg...

babai...


No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^