Tuesday, May 22, 2012

dugaan....

Alhamdulillah...semalam berakhirnya exam aku. Last paper adalah "Asas Pentadbiran Awam"...baca doa..langkah kanan...baca doa lagi...bukak page 1..."Ya Allahhhh..."..hihihihi..punyerlah "senang" soalan dia..sampai aku tak tau nak jawab..., selak lagi paper belakang..lagi laju aku geleng kepala..member aku yang dok belakang aku dah merungut-rungut..mendengus.., macam-macam bunyi aku dengar dari member belakang aku ni..., hai..nasib kiter la dapat paper susah kali ni...., apa yang kiter baca..apa yang kiter target..tak masuk pun...so daripada paper tu kosong..putih lagi bersih...kiter jawab jugak
keluar je dewan exam..maka hiruk pikuk la keadaan mengatakan soalan susah gilersssss...sampai nak giler dah nie..., takperlah..kiter tunggu je result akan datang...

so, harini masuk kerja setelah seminggu diulit dengan buku-buku dan paper exam..., en husband memang bercuti sebab ada appointment di KPJ Tawakal..., set appointment untuk minor operation..., pagi-pagi adik aku dah ym.., cerita pasal mak...., pastu..kak long pulak call...

kak long cakap..., doctor nak jumpa kami adik beradik..tak semua pun takper..., aku dah cuak dengar kak long cakap macam tu...doktor cakap..nak tunggu keputusan kami adik beradik sebab keadaan mak dah lemah..., doktor ada bagitau yang mak aku hidapi lymphoma cancer (kanser limpa)..., tapi doktor tak nak cakap lagi stage berapa.., dia nak tunggu kami ada depan mata doktor..

Ya Allah..beratnya dugaan ni..kesian dekat mak,,.dah terbayang wajah mak..dah terbayang susutnya badan mak..., bila dengar kak long cakap macam tu..airmata dah tak mampu dibendung..., hari jumaat kami semua akan ke hospital..., kami semua harap takde benda yang buruk dan lagi berat untuk mak tanggung..kesian mak.., doakan kesihatan mak saya yer..., semua orang sayang mak..saya juga sayang mak saya..., doakan mak saya.... :'(

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^