Saturday, May 5, 2012

final exam

Cuti exam dah apply..barang2 utk exam pun dah beli...cuma,....buku je belum baca...hihihihih..dasyatkan...1st paper 16hb ni..exam aku start 16hb tu  smpai 21hb..., fuhhhh..cuak giler ni...cuak sebab buku belum khatam....

dugaan paling besar adalah tidur..., bila malam menjelma...tepuk2 montot adrean suh tidor awal..."tidur yer..mama nak study...."hahhahaha...konon la kan statement baik camtu..., sedar2 je aku pun tidor skali..baik punye..., 

so, macam mana tu...adrean lak kalo nak tido tak reti-reti nak suruh bapak dia tidurkan..dia nak mak dia jugak..., kalo dia landing depan tv..dia nak mak dia jugak baring kat sebelah..kalo dia baring kat sofa...mak dia jugak la yang kene teman..., hah!!!..macam mana la aku pun tak terjebak sekali bab2 lena diulit intan ni kan....

so, hari2 cuti ni la sebenarnya ada masa nak buat nota..nak study apa yg patut.., tapi..lepas kemas rumah...hadoi,...penat...masuk bilik...on kan aircond,..bawak nota....dan...akhirnya nota yang baca aku...huargghhhhhh.....

please...mana nak cari mood study..., takkan  lagi seminggu nak exam kan..time tu la baru nak kelam kabut study...time tu laki aku mesti tak nampak aku dah..dia nampak nota dan buku2 je kat aku...hahhahaha, 

baca dalam senyuman.... ;)

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^