Sunday, May 13, 2012

Selamat Hari Ibu Mak....

Dah genap sebulan mak aku di Hospital..dari Hospital Slim River..dah dipindahkan pula ke Hospital Ipoh..., sesungguhnya, aku tak mampu nak ucapkan selamat hari ibu untuk mak kali ni sebab mak di hospital dan aku tak sanggup nak ucap sebab sedih...

Baca dekat FB...masing2 wish hepi mothers day dekat mak..aku juga beruntung sebab aku masih ada mak...walaupun kesihatan mak masih lagi tiada perubahan..tapi aku takde kekuatan nak call mak...
Dapat sms dari kakak dan adik..masing2 cakap sedih...sebab Hari Ibu kali ni..mak masih terlantar di Hospital..., diluar nampak aku senyum..gelak2..., tapi di dalam hati siapa yang tahu kan..., kami adik beradik dah habis ikhtiar tentang sakit mak...

Scan...operation..semua mak dah lalui..., air dah berpuluh-puluh botol masuk dalam badan mak,..macam tu jugak dengan darah..dah banyak pack yang dimasukkan..tapi, keadaan mak masih macam tu jugak....entahlah,..kami hanya mampu berdoa dan terus berdoa semoga mak cepat-cepat sembuh...sebab,...kami semua rindukan mak...senyum mak,..mak bergurau dengan mak,..kami semua rindukan  mak..., semoga mak kuatkan semangat dan dapat melawan penyakit yang belum pasti...

^ mak memang tak suka ambil gambar...susah sangat nak ambik gambar mak...ni pun curi-curi ambil sebab mak ingat aku ambil gambar adib....^

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^