Wednesday, December 26, 2012

BRiM 2.0

Ehem..ehem...sesiapa yang layak untuk memohon BRIM..cepat-cepat isi borang dan hantar yer sebabnya tarikh tutup adalah pada 31hb December ini.

Disebabkan aku tak layak...habis satu opis aku g tanya...cleaner yang lalu lalang depan aku pun aku tanya dan aku offer diri untuk isikan borang untuk diorang..tapi semua jawab cenggini..."nani..akak ni bukan warganegara..masih ic merah...."..waduh2..

Tapi, ,macam tak adil lak kan..yelah..aku tak layak sebab dikira gaji kasar. Cuba deme minta gaji bersih..conform aku terlebih layak...huhhu..memang tak adil...

Kepada mereka yang layak...kalo tak sempat hantar borang..just isi online yer...sila KLIK SINI

Selamat mencuba...dah dapat nanti jangan boros yer...hihihihihi

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^