Friday, May 2, 2014

SUKAN PASTI (SEKOLAH ADIB PULAK)

Sabtu sukaneka sekolah abang adam. Ahad pulak sukan sekolah Adib. Encik husband bawak adam and adrean pergi bola sebab abg adam ada game dekat Taman Melawati. Aku ke sukan PASTI bawak adeel. Selamat la sukan sekolah adib dengan je dengan rumah MIL. So, lepas husband hantar aku dekat rumah MIL. Aku menapak le kesana..dekat je.,.baling batu pun sampai...heheheh

Seperti biasa...Adib ni kalau aku atau en.husband teman dia pergi apa2 event anjuran sekolah dia, memang sukar lah kalau dia nak dok sesorang. Dia mesti nak aku teman dia..kene berkepitttt je dengan dia. Ngada-ngada kan. Sampai aku tanya..ni nak sukan ke tak nak. dan dengan selamba dia jawab.."Tak nak..jom la balik mama...". ha,,,boleh macam tu kan..lepas aku bawa dia depan ustazah...baru la dia dok diam dan cepat-cepat la aku pergi dekat khemah ibu bapa. Dari jauh nampak dia dah ok sebab ada bff dia dekat sebelah.

tak larat nak menaip..tengok gambor la yer...



Hero kecik teman mama..asyik nak turun dari stroller..macam aku pulak yang bersukan dekat padang tu...

Happy benor anak teman dapat pegang benda ni...



Masa perbarisan...

Muka ada senyum


Adib rumah kuning


Ni acara untuk umur budak 4 tahun. Kelakar lak aku tengok. Ni bukan budak bersukan..sekali ustazah pun kene bersukan..sebab budak2 dok menangis tak nak lari..

Adib..Acara last skali. Baju busuk peluh sebab dok tunggu game lain habis,,dia dok bersukan keliling padang...

Adib semangat kesukanan..

Cepat adib!!!.. tapi dia dok la jeling-jeling kawan sebelah..

Yeay!!!..Anak mama menang...
Adib cakap..."Mama, adik menang sebab adik dengar suara mama dekat tepi"..Ha...ko tengok...suara mama lah pencentus semangatkan...hahahahha

Dia tak sabar nak balik sebab nak tunjuk dekat ayah.."ADIK JUARA KATANYA,...."

Ambil hadiah


Suka dia dapat "Emas"

ok sekian, terima kasih.. :)

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^