Wednesday, May 21, 2014

VANISH YANG OWESOME!!!

Hari tu tengok blog kak filla. Cerita lak bab cuci mencuci.. Kak filla cerita pasal cuci stokin anak kak filla. So, selepas je baca blog kak filla. Aku dengan gigih pergi beli vanish yang kaler putih tu sebab nak cuci kasut sekolah adam.

Adam cuci kasut dia...memang tak bersih. Lepas kapur baru nampak bersih. Hangin jugak aku sebab lama gila dia dalam bilik air memberus. Tapi hasil sama jer. Aku pun try la cuci kasut adam tanpa gunakan apa-apa produk kecuali sabun basuh dan berus. Fuhhhhh..bukan kata adam..dengan aku sekali mengah cuci kasut dia. Tambah-tambah part yang tepi-tepi kasut tu. Yang bahagian keras tu,...memang le..hazabbbb..hahaha.

Bila waktu malas menjelma. Pernah jugak aku campak kasut adam dalam washing machine. Hahaha...nama pun malas kan. Ku harapkan selepas spin..berhasil la kan. tapi jangan harap...sama yoooorrrrr..

Meh nak cerita lepas aku rendam kasut adam dengan vanish liquid ni...Hari Sabtu malam rendam. Pagi ahad memberus..tak payah dah pulun sangat memberus..sebab berus sikit2 dah bersih. Biasa yang dekat tepi kasut tu..jenuh noooooo nak hilangkan yang kotor2 hitam tu. Tapi bila guna vanish...semua boleh hilang..., Jom tengok hasilnya....Tapi gambar sebelum tak le aku ambil sebab..korang sendiri boleh imagine..kasut sekolah anak lelaki yang lasak dan budak sekolah yang suka main pijak-pijak kasut..





Akak pakai ni dik..yang liquid. Yang serbuk tu belum try lagi. 





Jeng..jeng...jenggg....ni belum kapur lagi. Baru basuh :)

Lagi....




So...solosaiiii masalah den!!!,  klik ni https://www.facebook.com/VanishMYSG

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^