Friday, November 25, 2011

Bekalan

Ini adalah bekalan untuk hero-hero kami sepeninggalan mereka di kampung.(Betul ke aku guna ayat sepeninggalan tuh :) ). Scott's emulsion,multi vitamin,vitamin c,ubat demam,ubat selesema,ubat batuk..Yelah,aku kan nak kene hantar diorang balik kampung hari ahad ni.ohhh..sungguh sedih...huhuhu

Kalo Adam tu..memang aku dah biasakan dia dok kampung dan dia memang suka dok sana.Adam juga glemer dikalangan pakcik2 kat kampung aku tu sebabnya dia suka ikut atok lepak kat kedai kopi sambil hirup kopi dekat piring...hehehe

Tapi,kalo adib dengan adrean..fuh,memang tak pernah la aku tinggal diorg tanpa mak bapaknya di sisi..,tu yg aku ngan laki aku dok menung jer.Macam mana la mamat ni nak dok seminggu kat sana. Kalo dia mengamuk..fuh..kompom atok ngan opah pening..

Tapi,aku dah bodek adib,aku cakap.."Kat umah atok ada ayam,adik kejar je ayam atok tu yer..."Hehehe..mau mengamuk bapak aku nanti..

Harapnya semua berjalan dengan baik.Aku dapat ikuti kursus dengan tenang,en husband dapat berjalan sakan dengan lancar :)

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^