Saturday, November 26, 2011

memories

hari tu akak bagi saya ni...,pastu akak bagi saya baju pulak..., thanks to sis sh.huzai sirriah kerana bagi saya baju ni. Ingat jugak akak kat saya yer,...Tapi sedih la..tak lama lagi akak nak pergi tempat lain..wargh..sangat tak seronok...., baju ni jadi kenangan untuk saya yer....
ni antara kenangan kami.., makan nasi minang kat area sogo tu.., tapi masa saya amik pic ni...akak x join saya kan..akak sibuk ngan appointment..hihi, tapi saya tak lupa tapaukan nasi minang untuk akak...
menu saya masa akak x join..
telur masin: saya makan kuning..akak makan yang putih sebab akak cakap yang kuning banyak kolestrol...
masak lemak pucuk ubi:akak cakap akak tak makan...hanginnnnn...
daging dendeng:feberet saya.., tapi akak tak suka sebab liat..kene kunyah sejuta kali baru telan...
sambal cili masak: feberet saya juga..tp akak tetap tak suka sebab sambal ni banyak minyak...
*walaupun tekak kiter berbeza..tp kiter tetap serasi bersama.. =)
lepas makan nasi minang..kiter suka tapau air kat bonjuk tea..., kiter sama-sama order strawberry ice blended.., sedapnya masa kunyah magic ball tu kan...
tapi, pic ni diambil masa saya pergi bonjuk tea tanpa akak...,

saya order snow ice strawberry..., tak sempat nak bagi akak rasa..dah habis....tapi saya tetap tapaukan untuk akak strawberry iceblended..hihihihi
dan masa saya sampai dekat pintu akak menjerit sebab saya lambat sampai..hahahah..kesian...
kenangan saya dengan akak tak banyak.., tapi yang sikit itu bergitu bermakna, terima kasih kerana menjadi rakan gaduh saya.. =)

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^