Tuesday, November 15, 2011

BTN

Sebelum nak pergi lunch harini,dapat call dari member.."Nani,kiter kene pergi BTN,pls check email"...

Aduhai,namo den tersenarai dlm group 1 kene pergi BTN kt PD..

Hurm,kene la hantar anak2 kat kampung hujung bulan ni. Sebabnya,30hb smpai 3hb..en.husband ada trip ke Bandung..,plan dah cantik..kalo hsband pergi Bandung nanti..aku minta anak sedara tidor kat rumah..senang aku nak pergi keje awal2 pagi..coz nak apply cuti pun..cuti tahun dah nak habis..

Tup2..dapat email ni..aku lak kene pergi BTN dari 1-3hb 12..,kesiannya hero2 aku tu.

So,maknanya..kene buat plan baru..sama ada ambil mak kat kampung dok KL,hantar hero2 balik kampung sambil mengerjakan ayam-ayam kampung atok,or tinggalkan hero2 di rumah mertua or SIL..hurm..

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^