Thursday, November 10, 2011

Tangisnya Masih Berbaki

Harini aku dan en.husband pergi sekolah tadika abg adam. Nak pergi sign report card anak bujang aku tu..

Adam..Adam..,ada naik turun resultnya..,ustazah pun ada cakap Adam macam tak semangat nak siapkan kerja sekolah..Asyik dengan kawan-kawannya..,apalagik..berborak la tu..(Tu ikut perangai aku)...heheheh

Masa aku dan en.husband dok belek-belek report card adam..sempat pulak en.husband aku ni bisik kat telingan adam.
"Abg Adam nak rotan ke tali pinggang?"..
dah start dah..aku tengok mata adam dah merah..bertakung airmata dia..aku pulak yang sedih...,tak sampai 5 minit..dah mengalir airmata Adam...huhuhuh...Adam tu dah la *cengeng*(cepat nangis mcm haku jugakkk)

Tersedu sedan la Adam masa kuar pagar tadi..,kesian dia..tunduk je..mungkin takut kawan-kawan nampak...(Pemalu macam haku jugak...)

Takpe Adam..ni baru selangkah..lepas ni Adam jangan nak main banyak..,sebab mak ayah mana tak nak tengok anaknya cemerlang dalam pelajarankan..

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^