Thursday, December 29, 2011

cuti yang busy

hari ni sana sini ibu bapak sibuk dengan orientasi sekolah anak. Jalan ke sekolah pun sesak. Hari ni aku hantar abang adam ke sk (1) selayang baru. Seronok kemain anak aku jumpa kawan-kawan sekolah lama dia. Dah macam reunion pulak rasanya.
Sampai sekolah semua pelajar tahun 1 masuk kelas masing-masing dan mak bapak dok dalam dewan dengar taklimat cikgu-cikgi. Lepas bayar yuran PIBG dan settlekan apa yang patut, pergi beli buku di koperasi sekolah.




Inilah tempat dimana anak aku akan menimba ilmu.


'peace yoooo'
ok, settle semua dah yuran dan buku.., sekarang mari ke tearoom, bangsar. Sepatutnya aku pergi semalam. Ambil cupcake anniversary yang aku order by groupon.Anniversary dah lepas..tapi disebabkan banyak sangat order..tu yang aku dapat cupcake ni 28hb12. Ok la tu kan..
murah tau..ada 22pcs just RM29.00 jer, member aku sorang ni gile ngan photobook. Beli dengan groupon jugaksss. dan berjangkit penyakit kami ni, tapi aku obses dengan makan dan makan..hehehe
tearoom ni berdekatan dengan wisma volkswagen, jalan maarof.

kredit pic at this blog

pink colour

not bad la rasanya.., kalau nak try p la sana yer

my name.. 'N'
ok, dah habis aktiviti diluar, pulang kerumah dengan tugas yang sedia menanti.., baju sudah menggunung bak everest..., jom mendobi :)

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^