Thursday, December 29, 2011

lunch department

lunch department HRA kali ni di Seri Pacific Hotel. So, plan untuk pick up my cupcakes di tearoom bangsar bersama fuaat terpaksa dibatalkan.
Menu kali ni tak berapa nak menarik. Tapi, rezeki jangan ditolak..kita belasah apa yang patut...






Ini ialah menu pertama aku. Nasi, terung sambal, ikan tenggiri percik, daging blackpepper, ayam, ayam, ayam dan ayam...

Ini pula adalah menu kedua yang aku ambil.., spaggeti cream sauce...
ok, ini pula adalah menu ketiga merangkap menu terakhir aku, dessert with ice cream, tak pandai nak komen lebih-lebih sebab dessert ni biasa2 je.., dan tak de la ayat "uihhhhhhhh...mabelesssssss..." sepanjang aku menjamu selera..

shida dan kak mas.., budak shida ni nampak je slim..rupa-rupanya dia kuat makan dari aku... :)
on the way balik office, ada la hamba Allah yang baik hati bagi kek coklat ni kat aku..."okeh..mari menambah lemak :)"

ini pula menu sementara menunggu en husband sampai. spring roll dan ice lemon tea.., kita tambah lagi berat badan yang sedia berat ni yer...
=Alhamdulillah..banyak rezeki hari ni kan..., so jangan nak merungut pasal berat badan okeh=

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^