Monday, December 19, 2011

teambuilding (part 1)

ok, sekarang aku nak story about teambuilding yang aku kene pergi pada 1hb Disember yang lepas. Aku dengan semangat kesukanan bertolak dari rumah jam 7 pagi dengan menaiki teksi sebab en. husband takdop kan.., kene la berdikari...ececehhh...

Dok dalam teksi je dh 1 jam sebab jalan sesak yang amat..., yelah..harini PM dengan TPM akan hadir untuk majlis penutup perhimpunan UMNO kan, so..masa sampai dekat bendera PWTC tu, bas kami pun tak sampai lagi disebabkan jalan sesak...


so, sementara menunggu ketibaan bas, gambar harus diambil


diorang ni semua dok tunggu PM dengan TPM..

kami bertolak dari ofis kira-kira jam 915 pagi, dalam bas semua dok layan perasaan je kan.., siapa yang kaki karok tu.., dok la men'sumbang'kan suara. Aku tetap layan tidor...seperti biasa la kan :)

yeaaaa...dah sampai.... senyum simpul je sahabat2 aku ni..suka ek pergi kem...tak sabar nak check in kan..nak luruskan urat pinggang....

ni kat ruang tamu
.
.

kerusi rotan ni memang kami tak sempat nak bersantai pun, hanya tempat untuk kami sidai-sidai baju yang basah..


sila abaikan pemandangan ini. Ni adalah katil aku dan shida, harus lapik dengan kain batik sebab berhabuk..bantal pun kene lapik.., dekat sana hidung aku ni 24 jam tersumbat..bersin dan bersin...(habuk+sejuk)


tv comel ni dia jenis tak keluar gambar..dia keluar suara jer.., kak aziah adjust..baru kuar gambar samar2..tak leh la nak layan cerita Dhia..hiihihi...., kak aziah adjust lagi...dan lagi...
..
..
..
..
dan akhirnya....

kak aziah sangkut baju..dia ingat letak baju ni boleh dapat astro warna ke hape???hahahahah


Ini adalah aktiviti pertama kami. Berkayak sampai dekat hujung..patah balik dan ambil bola..letak dekat padding..errr..padding ke paddle yer..eh..betul ke spelling ni?..ish..abaikan..tapi dengan bangganya aku umumkan..group kami kalah..hihihihi

selepas makan malam, kami ada kelas..lebih kepada motivation segala bagai.., tapi mujur fasilitator adalah salah seorang bos kami..Dr Suhaimi.., banyak buat joke..so tak lah mengantuk sangatkan..kalo tidak..mau aku kelautttt....

Jam 11 malam, kami ada aktiviti sarang musang. Dengan menaiki bas kami ke destinasi. Dengan berbekalkan sebiji telur ayam, mata ditutup dengan kain hitam, kami dikehendaki masuk ke hutan mengikut kumpulan dengan berpandukan tali dan botol yang mereka ikat dekat pokok.

tangan kanan pegang tali..tangan kiri pegang member..so, minta maaf la kalau teraba-raba tu.., gelap la katakan...hihihi.., so ada beberapa kali jugak lah team kami tersasar dan tak jumpa jalan balik..

Tapi, berkat semangat team.., kami adalah kumpulan pertama yang sampai ke garis permulaan tadi. Walaupun telur ayam aku pecah kene ketuk dengan 'musang berjanggut'. Team lain sampai kesudah tak sampai-sampai.., so dalam pukul 1 pagi terpaksa la fasilitator ambil diorang bawak turun...

muka-muka juara... :)


>>>> sambung pada part II <<<<

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^