Tuesday, April 15, 2014

ADEEL

Meh layan gambar anak manja plus mengada-ngada den..Adeel Naim :) . Umur budak tecik ni dah masuk 1thn 7 bulan. Cepat je masa berlalu. En. husband selalu cakap,,,adeel ni selalu nooooo buat peel ngada-ngada,,,,. "Ni kene bagi adik ni.."..itu jer lah ayatnyer,...aku malas layan...hahhahaha


Ni mama saya nak bawak jalan-jalan cari makan

potong rambut again...
tapi mama saya yang potongkan. Letak saya dekat washing machine..mama gunting ikut suka hati mama...
tadaaaaa...jd macam ni..hahahah

Saya suka makan ayam goreng. Kenyang dan tertidurrrr di pangkuan mama tersayang...hahaha

Suka paksa mama makan...mama taknak..saya sumbat2 dalam mulut mama...

Fesyen apa ntah mama gunting rambut macam ni..hentam je la kannnn...

Kan ayah dah cakap...adeel nak adik....
mama cakap..
"No...no....noooo"

Jalan-jalan melaka lagi

Hobi saya...
panjat sofa...terjun berirama...
panjat kabinet tv...conteng2 tv...goyang-goyang kak
i

Rilex mama...
baru kene bucu meja..."Saya ok...saya dah besar...."

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^