Monday, April 21, 2014

Secretary Week @Royale Chulan bersama Dato Siti dan Zizan

Date : 16 April 2014
Venue : Royale Chulan Hotel, KL

Tahun ni Seketeri Week kami adalah di Royale Chulan. Secretary Week bersama Dato Siti Nurhaliza dan artis jemputannya adalah Zizan. Majlis start dalam pukul 12:00 tengahari. Sampai Royale Chulan, kami diberi nombor cabutan bertuah. Erm,..aku tak berapa nak mengharap sangat,,sebab..dah tak berapa nak ong sangat dah  bab2 cabutan bertuah ni.

event sangat ok...sebab suara dato ct sedap..lawak zizan menjadi. Tapi, makan sangat tak ok. balik tu..aku terus balik rumah...masak meggie letak telor..baru kenyangkannnnn

jom je lah layan gambar. Tapi, ada gambar yang tak clear..aku screen capture je dari fb kawan aku. Gambar dengan dato ct pun tak ambil. Malas nak berebut-rebut..hehehhe




Ni baru sampai. Memasing lapar sebab skip lunch. Tengok atas meja ada roti keras dengan garlic jam. Telan la jugak seketul roti buat alas perut. 



Tak order pun. kitorang telan je la air hijau dengan sky juice...

Wah..menu. Nampak classsss sangat kan..tapi...hermmm

Coklat atas meja. Tak bawak balik pun sebab tertinggal.. :)

Starter yang sangat pelikssss..
yang hijau tu..avocado dengan aloe vera...huhu...mmg tak lah kannn
udang seketul tu je la aku ngap...feta cheese tu,...mmg aku tak makan...

Yang ni je sedap....
cauliflower potato soup dia nyammsssss...
panas-panas dan sedap

Main Dish dia ni haaaaaa
Rasa????...hermmm..ikan goreng sambal pun sodapppp

Dessert ni macam biasa...
macam yang korang makan dessert kat hotel la....
sama je rasanya....

Lepas makan...kiter layan dato ct

Cantik..suara sodap....


Zizang :)




Kan dah cakap...tak dapeknyer lucky draw. Hadiah lucky draw..grand prize..g Paris u'oalllssss...heheheh
Takpe..takde rezeki namanya tu..dapat tudung arini pun ok kan....

"KAMI"
aku terselit di belakang,,..nampak dak??
heheh

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^