Tuesday, April 15, 2014

TEAM BOLA MERAK FC SELAYANG

Sekarang ni..weekend dah tak macam dulu la. Sebabnya en husband sekarang busy dengan Team Bola Merak FC. Dah jadi coach..busy la dia. So..aku dok santai-santai je lah dekat rumah dengan Adeel. 

Merak FC ni baru je husband tubuhkan dengan abang ipar. Memandangkan anak-anak aku hero..semua diangkutnya main. Boleh dikatakan setiap hujung minggu ada friendly dengan team-team lain. Ke Setapak la, ke Cheras la, Taman Melawati la.
Bagus jugak kan..sebab kadang-kadang kalo aku ikut en husband ke padang..sempat la aku berjogging..lari-anak anak satu round padang. Bakar lemak yang bertingkek-tingkek ni..hehehe

So, jika ada anak-anak korang yang berminat nak join team Merak FC..dan duduk berdekatan Selayang..boleh sms aku 0193495451 untuk register.. :)

Adrean Supporter tegar Merak FC 

Adeel

Adeel --> Bakal player liverpool..hihihihi

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^