Thursday, July 7, 2011

aktiviti mereka...

Assalamualaikum....


hari tu aku ada citer kat entry ni kan..mengenai aktiviti kelab sukan kat office aku..ala, aktiviti 4X4 ke negeri sembilan..., sebenar dan sepatutnya..nama aku pun tersenarai dalam aktiviti 4x4 tue..



malam sebelum kejadian, aku dah semangat pack baju..kasut baru yang masih bau kedai tersimpan rapi dalam kotak lagi...excited giler nak pergi sana...


tp, kiter merancang...Tuhan yang menentukan..., anak den yang kecik tu domam,..., sian lak dia...merengek..nak tidor pun atas riba aku jer...so, tak kan aku nak tinggalkan anak aku kan..sian dia..., aku pun...korbankan la aktiviti aku bersama teman2 office...


nanti aku free...aku upload kan la pic diorg pergi sana..., diorg cakap..next time nak buat lagi..coz memang best..adventure...dan hilang sekejap stressss..hihihii..


nanti aku upload pic deme yerrr...

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^