Friday, July 15, 2011

u'll never walk alone..

Assalamualaikum..

Akhirnya semalam..14 Julai 2011..aku jejakkan jugak kaki ke stadium bukit jalil.., ikut plan aku...memang aku tak mo pergi pun sebab aku rasa macam kelam kabut dan kelibut..nak kene kuar opis awal...pastu, kene tukar baju pulak.., tapi disebabkan en. husband monconggg sebab aku takmo teman dia...aku pergi jugak la...hihihi..


jam 5 petang...aku jalankan misi aku..balik awal..tukar baju liverpool kat toilet pwtc..dan berjalan sepantas yang boleh tunggu en. husband kat station lrt.., dan kami pun dengan semangat 'die hard fan liverpool' bertolak ke SBJ...

So, layan la pic di bawah..sorry...aku pakai camera biasa2..bukan DSLR bagai..., so korang akan nampak player2 liverpool macam semut...hahaha













hamek kau..sape suh pakai baju MU...duduk lak kat lubuk liverpool...rasakan!!















dan....




sila abaikan muka yang sedang berminyak itu...hiiihi

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^