Thursday, July 28, 2011

malaysia v/s singapore

huh...jeles sungguh tengok bebudak opis ni berjaya beli tiket game malam nie..hangin je haku..mentang2 la aku tak der tiket tue..kome dah eksen yer..arini aku dok belek2 atndant staff yang diorg report kt aku..umak aiii..begitu ramai amik full EL..dan EL 1/2 noon..bagus2...hihihih..korang begitu semangat nak sampai stadium awal kan..hihihi..

so, keluarga en norman arinie...kiter layan tb kat umah je lah.., kami tetap sokong malaysia.., walaupun bapak mertuaku orang singapore..hehehe.., makanan untuk tgk game aku dah siap beli nie...singgah bread story...hehehe.., tgk bola makan roti tau..bukan makan burger mahupun cekedis..., kasi kenyang skit kalo makan roti..makan cekedis tak kenyang..kang kalo player malaysia tak dapat gol..kurangla sikit marah tue...sbb perut dan kenyang..=)




kepada player m'sia...gud luck..dan kepada kfcm..letak masalah anda diluar padang yer...., di padang anda player bola..dan diluar padang..ai tak kisah u nak jd player apa2 pun...kikiki (emo pulak aku bile baca pasal kfcm niehhh)




(pic di kredit dari fb pasukan bola sepak malaysia)


**majulah sukan untuk negara**

No comments:

Post a Comment

tabung ayam saya belum penuh ...

thanks a lot......^_^